rubrik???

Idag har jag hunnit med en massa saker tycker jag, mer än vad jag brukar på en lördag hemma i alfta.
dagen börja med en tripp till bollnäs, där det blev en snabbshopping med sofie, typ en timme bara.
Sen åkte jag hem och tog en bamyl koffein, eftersom jag hade så ont i huvet igen.
Kolla på en film och vila lite. Det blev "the last king of scottland", hua vad den filmen var hemsk i bland, en lemlästad kvinn och när dom hängde upp upp huvudpersonen i krokar i bröstet!

Efter att jag hade vilar färdigt så jag gick ner till husvagnen där resten av familjen höll på med den stora vårstädningen av husvagnen. Mamma ville spejsa till inredningen lite med nya gardiner, så jag fick lust att sy, och sydde upp det åt henne. 6 stycken panelgardiner blev omsydda till 2 små gardiner, 4 kappor (alltså gardinkappor), 2 draperier och 2 kubbfodral. och det gick snabbt, på en och en halv timme var allt uppsatt i husvagnen efter att idén poppat upp.
 Vill ni se hur det blev så gå in på mammas blogg så har hon lagt upp bilder!

Sen åt vi, och sen åkte vi till mormor och morfar en stund, kolla på körslaget och spela kinaschack. sen så tröttna jag och elias, och eftersom det var jag som var schafför så kunde jag bestämma att vi skulle åka hem.

Så nu sitter jag hemma med en liten päronmilk drink

imorn blir det en tripp till bollnäs och kolla på nån skit stor husvagn, sen tåget till ljusdal och städaning!


see yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0