Moa

Lördag
Är ensam hemma
Mamma tog skräpet med sig och drog till husvagnen i furudal
Pappa och Elias är och lämnar tebax farbrors traktor
Här sitter jag och har igentligen skit mycket att göra
Ska sy farmors gardiner bland annat
Men som vanligt har jag inte lust med nånting
Borde plocka ihop lite skaker som ska med till sundsvall oxå......suck
Ge mig energi och insperation att göra en massa!

Ikväll så tar jag nisse och åker till orbaden för lite klassfest
Förblir nykter så jag kan ta nisse hem sen oxå.
Plus att jag ska ju jobba imorn.
För se om kameran lyckas följa med, lr om jag har den i sundsvall :S

Igår beställde jag mina två sista böcker till min första kurs
Det blev över 500kr
Så nu är min studielitteratur till min första kurs uppe i över 2000kr, JIPPI!

Vill klippa håret!!
Har ingen frisyr!!
Ska försöka snoka upp en bra hårfrissa i sundsvall!

Har bestämt mig för att sälja min laptop oxå,
Ska köpa en ny.
Så min är till salu för 2500kr!
Helt felfri, fungerar jätte bra!!

Efterlyser min röda klänning oxå!
Vette fan vart den har tagit vägen!


Nä man kanske ska vända upp och ner på hela garderoben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0