Moa

Ja! då har man upplevet sin första "nollning"
Embolis nollningar är väldigt snälla.
Men vi måste ha en papptallrik hängandes runt halsen där det står nolla och vårt namn,
vi samlar oxå poäng på våra tallrikar!
Sen så måste vi en skit sexig operationsmössa på oss! NOT!
Så ska vi filura runt på alla nollnings grejer i 2 veckor.
Som tur är så behöver vi inte ha det i skolan ;)

Hade faktiskt kameran med mig, så det blev några halvkassa bilder!

vi möts på skolan och får mössorna utdelade!


Sen gick vi till förådet (där jag bor)
Vi sjöng sånger och så fick vi köpa öl och cider ur embolis "ambulans" (en gammal seat)


Johannes och Adam var dom enda killarna igårkväll, Lina som syns i bild är från Bollnäs :D


Man kunde köpa öl lr ciderpass av my(r?)teckarna (teknologerna)
Och så kunde man gå med sitt lilla pass till ett av fönstrerna till en av lägenheterna och hämta ut!


Några myrteckare i sina lila overaller och sina nollor
Myrteckarna är dom enda på skolan som har en riktig nollning.


Dom har nått som heter nollnings kommisionen
läskiga grabbar
när dom kommer måste man vara tyst och lugn, bara sitta och titta.
Dom är rå och skoningslös, är fan lite rädd för dom, haha!

Vi lekte iaf lekar under kvällen
och sen gick vi ner till kårhuset
Där umgicks vi med en massa andra studenter.
Och dansade med våra vacka operationsmössor!
Jag, My och Lina som bor på förådet gick hem tillsammans vid kl ett.
Det var tur att jag hade dom, för jag hitta då inte hem!!! hehe

Idag har jag vaknat lite bakis
klev upp vid elva, och duscha och greja

om några timmar kommer mamma med mera grejer och kläder till mig!

Och ikväll så ska vi öva på caps (typ suparlek) med emboli

sii ya

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser helt crzy ut;)

2008-08-31 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0