alfta

hemma i alfta igen, skönt!!! blev en liten semla och tv-tittande, myyys
sen ska jag gå och lägga mig, med filten och frysa i mitt lilla rum, och invänta morgondagen som jag ser väldigt mycket framimot - STHLM - synd bara att lilla skruttan är jätte sjuk!!! man hade ju velat gosa lite, man ser ju inte henne så ofta, och dom växer ju så sablans fort när dom är typ nyfödd!

Jag har en sån lustig jävla känsla inom mig, som att nått ska gå på tok snart, det känns som att jag inte har nån kontroll, fasiken!!!
fast det kan vara att tiden går lite för fort, och att jag inte ser så mycket framimot apu:n så mycket, och att jag är lite nervös inför den. men sånt brukar ju gå bra tillslut!

och jag börjar känna en sån tvivel, jag vet fan inte om jag pallar med nålar, det blir ju lite trixigt när man vill bli barnmorska. men barnmorska verkar inte innhålla lika många nålar som sjuksköterska, men man måste ju bli sjuksköterska först. Men jag vet att tilslut så vänjer man sig vid en rädsla, och att jag borde vara stark nog att klara med den här! Men det känns som att jag har spikat in min framtid så jävla hårt, och folk bara suckar varje gång jag säger att jag vill bli nått annat, dom tycker att man inte kan ändra sig så ofta som jag gör. Så jag försöker på nått sätt överbevisa dom genom att hålla fast vid barnmorska.
Men det värsta som skulle kunna hända är ju ändå att jag inser att sjuksköterska och barnmorska inte är nått för mig, och att jag hoppar av utbildningen, soo what! life goes on!
Då får jag väl hitta på nått annat!
Jag får nog helt enkelt ge det ett försök och sen får vi se om jag gillar det lr inte!
och då slipper jag ju tänka på min framtid oxå, allt är klappat och klart!
lr ja, man ska ju komma in oxå ;)

bjuder på en bild efter all text oxå
image215
big mother fucker cat!


Kommentarer
Postat av: frida

gör som du känner för moa:) om du inte skulle gilla barnmorska, så ändra dej då:) det ör inte många vuxna som jobbar med det som utbildade sej till från början. det är först nu när mamma fyllt 50 som hon jobbar p kontor, som hon utbildade sej till en gång i tiden när hon gick på gymnasiet. innan det jobbade hon på en industri och korvmoj:) livet är långt, och den som hunnit prova på mest vinner:)

2008-02-01 @ 08:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0