torsdag

yes, torsdag kväll, imorn är det fredag och man får tåget hem till alfta och ta det lugnt, och så har jag bestämt att jag och mamma ska baka semlor och göra dom på mitt vis!! semlor ska jag ha iaf!!

Nu har jag skurat köket och städat städskåpet oxå, duktiga moa!
nu har jag bara kvar jävulsskåpet och samhällsprovet kvar! men jag jag har igentligen en vecka till på mig! :D

Den här veckan har vart upp och ner, men nu verkar det plana ut sig, skönt!!!

Balkomitén kickades igång idag oxå, riktigt nice med lite fler engagerade människor som vill skrida fram i balklänning, jaa, förutom tomas då, han lär väl ha frack lr nått sånt.


vi bjuder på en bild oxå för att pigga upp inlägget!
image185

Kommentarer
Postat av: kats

GirlPower!:-)

2008-01-25 @ 07:33:32
URL: http://kats.blogg.se
Postat av: Sara.

Härlig bild, HVMK power! :)

2008-01-25 @ 10:24:21
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0