Moa

Ja det kanske var dags för ett nytt inlägg nu i bloggen, men dom har ju gjort om här så jag fattar ju inget!

Nu är det andra tider allt!
Singel
Student
Och hem flyttad

Singel lider jag inte alls av att vara, härligt att vara fri och göra som man vill lixom!

Student - Yes vi tog studenten!!!! fy rackarns vilken studentvecka! shit vad kul jag har haft!

Och så har jag tömt lägenheten och städat ur den, så jag är hemflyttad till alfta igen!!
Lite tråkigt att inte ha nått eget krypin där man kan leva sitt liv man har levt dom senaste 2 åren, men förhoppningsvis så flyttar jag till hösten igen.

Shit vilken crazy vecka jag har haft!!!

helt ofattbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0