Moa

När jag hade ätit och så i marsa på midsommardagn, så var det dags att snygga tills sig lite, mormor fick sitta och hålla i en spegel medans jag stoppa i linserna, och det gick faktiskt riktigt fort den här gången! Sen sminka sig lite och slänga på sig en kjol och leggings. Och så lekte jag lite plattången och fixa håret. jag tror att mormor tyckte att det var både roligt och lite spännande att se när jag gjorde mig i ordning.

Sen gick jag ner till Niclas och Erik, för vi skulle ju till tranan. Och eftersom Erik tänkte vara nykter och köra så kom jag på att jag kunde vara onykter och sitta brevid.
Vi sammanstrålade med bästaste Sara Rahm och hennes IB kompisar i bollnäs, där vi var i typ en timme och jag mer lr mindre slängde i mig den stackars spriten.

Sen åkte vi ner på tranan, där det blev en öl och en drink. och sen var mosis askalas. Jag tycker synd om Erik som var nykter hela kvällen och fick stå ut med mig, för jag slog nog rekordet igår. Sara följde med mig på toaletten så jag kunde stoppa huvet i det, sen mådde jag faktiskt bättre. och Niclas fick vara första vatten hämtare åt mig, sen blev allt mycket bättre, det var fortfarande en askalas mosis, men en mosis som mådde bättre.

Så nu hoppas vi på det bästa att denna kväll förde med sig nått bra, typ att jag har supit bort min förkylning lr nått!!

Nu blir det nog duschen nästa för mig, så man känner sig som en människa igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0