Moa

ja, idag har jag lekt lite med sara, trevligt värre!
Sen tog jag mig en promenad ner på byn och kolla vad dom hade för allt inne på ekmans, försökte lista ut vad man skulle bränna sitt presentkort på, hitta lite allt möjligt, några mysiga thekoppar, ett spagettimått och så en sån där plåtlåda som man ska ha bröd i.
Sen gick jag in på ica, kände mig svag och köpte två tidningar och en bok, och en glass såklart, var ju varmt ute, och man var ju tvungen att sysselsätta sig med nått på vägen hem, och när jag går förbi interflora så håller dom på och gräver ner fjärrvärme, och i en sån där grop så ser jag en kille med bar överkropp, vältränad och med några tatueringar på ryggen, guuudeligen vad snygg, och när han vände på sig så var han ju ännu snyggare!! och där gick jag och sög på min twister, han kunde gärna fått följa med migg hem, hehe.....

sen har jag bara latat mig mest, sitter och väntar på att få åka till en kompis i vallsta........
värmer en pizza i ugnen.........chillar vid datorn............

ringde idag från jobbet oxå, dom ville att jag skulle jobba kväll på söndag, och jag är ju ledig på måndag, så jag tackade ja, ännu mer pengar :D jippi!

haha och sen så var det nån gubbe med lustig dialekt som undra hur måna maskiner jag tvätta per vecka, och hur gammal jag va, och att det var synd att det inte var jag som bossen i huset, för annars hade han kommit med ett förjävla bra pris på tvättmedel, haha, det finns då folk åt allt.......

nää nu blir det nog duschen i denna hetta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0