Moa

Blev inget åka till uppsala och kolla på mazda igår, vi åkte till gäddvik och köpte en nisse istället :D

 Nissan micra -92

Den är så jävla gullig och heter nisse! men nu har mamma kidnappat den och dragit till furudal med goldie!

Iaf, efter att vi hade klämt nisse på eftermiddagen igår så åkte vi till mormor och morfar och visa den för dom, sen så tog jag volvon upp till vallsta för att kolla på sverige-spanien hos en kompis, fan att sverige förlora, men det blev ju bara 1-2, så det var ju inte direkt nån utklassning, jag tyckte iaf att sverige höll måttet bra.
Och så fick jag en glad överaskning när jag kom tebax till alfta idag, solen sken här!!! yey!!

Nu längtar vi till midsommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0