Moa

jag kan inte förstå att på lördag är det bal!
och att nästa torsdag är det studenten!!
jippi!!!!

och jag har kommit på att jag vill på sundsvalls gatufest i sommar!
jag har inte planerat nått speciellt i sommar alls, så jag hitta på gatufesten!
Det ligger lagom långt bort, är inte allt för dyrt och rätt bra artister som kommer!
Räkna lite på vad det skulle kosta, och det blev inte så fasligt dyrt.
För ca 1000 kr fick jag med resa med x-trafik dit och hem, en natt på hotell med frukost och en dags-biljett till festivalen! det tyckte jag inte var farligt alls!
Nu ska jag bara få nån till och följa med mig, sara kanske vill, vore ju kul om var ett litet gäng!
Annars får jag väl åka själv!

www.gatufesten.se

Kommentarer
Postat av: frida

Moa, att du ska åka själv på festival kommer sej inte alls!

2008-05-26 @ 22:00:30
URL: http://fridajosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0