Moa

Måste plugga nu!!
Har gjort allt annat än att plugga idag!
Städat, kolla på ikeas hemsida vad jag ska köpa i helgen.
Har till och med kollat på lägenheter, hitta två lediga 3or i nacksta.
Ringde till mitthem och kolla om man kunde få komma och kolla på dom,
men dom var tydligen reserverad till utbytesstudenter, och man fick tydligen inte byta crib fören i mars nu.
Så jag och my får vänta till våren med att bli sambos och leva med ett stort kök!

Sen så har jag fått upp lite mer julsaker, vill julpynta NUUUU!!!
Men på Lördag ska jag nog göra de, så när man vaknar på första advent så är de julfint!

Måste gå och handla oxå, men de är svinigt kallt och typ snöstorm ute.
Men som tur är så ska jag få följa med my´s klasskompis och handla med bil senare idag.

Klockan är 15:00, och de är redan mörkt ute!

Näää nu ska jag surfa efter gammla tentor och faktiskt plugga lite.
Kanske till och med jobba lite i min "mattebok" = läkemedelsberäkning.

puss hej

Kommentarer
Postat av: Carina

Min lilla nyponros...du har något att hämta på min blogg ;)

2008-11-25 @ 22:15:22
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0