Moa

Även fast cirkulationssystemet är jätte intressant
Så blir man jätte trött och slut av att sitta i samma stora sal
och lyssna och anteckna från 8:30 till 14:45.

Men jag har iaf lärt mig en massa coola grejer om kroppen idag!
Och filat på lite mer latin!

Jag och Mype ska fläska iväg oss på Helex ikväll.
Ska börjas i tid inför summer 2009 och Alanya! ;)



Idag släpptes biljetterna till Metallica som spelar på globen i mars.
Men har Mosis nå biljetter??
Näää för hon har ju lärt sig om blodomloppet och hjärtat istället.
Och ska man få tag på biljetter nu får man ju betala minst dubbelt!
Studentekonomin tillåter inte direkt de!

Istället får man sitta hemma och nöta skönaste låten just nu:
Turn the page - Metallica

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj,oj vilken hurtbulle till morsa du har ;)

Titta in till mig så ska du se :D

2008-10-20 @ 21:25:22
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0