Moa

Idag har jag vart duktig!!
Har storstädat hela lägenheten!!
Dammat, dammsugit, sorterat, städa i badrummet, bäddat rent!
Härligt, och välbehövligt!
Städning ligger ju inte direkt högst upp på prioriteringslistan, när man har mer liv än tid.
Nu belönar jag mig själv med en liten skål persiko och hallonglass, mums!!

Ska väl fixa till nån lunch, sen bär de av till skolan!
Ska plugga i bibblan tänkte jag,
och så ska jag sitta själv så jag verkligen pluggar istället för pratar ;)

Ikväll blir de som sagt piratfest, börjar tveka lite på om jag ska gå lr inte.
Vet inte om de var nå fler än jag från vakten som skulle gå....
Men annars så kanske man känner nån från skimmer.
Men med mat för 20 spänn kan de du ju vara värt att gå dit och kolla iaf!

Det skulle ju komma snö idag!
Så jag öppnade persiennerna med stor spänning imorse.
Men inte var de nån snö ute!!
Skit oxå!

Längtar tills imorn när Jag, My och My´s kompis Emma ska åka till birsta!
Kliar i mina små shopping fingrar!

Siiii yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0