Moa

Har just inte uppdaterat nått på ett tag nu.
Men det är för att det är ju helt crazy här!
Går jag inte skolan så är det nollning och inspark!
Men det är kul oxå, man träffar en massa kompisar.
Plus att jag har skaffat facebook, för det är tydligen de som gäller här.
Och det är faktiskt roligt, man blir lite fast faktiskt!

Idag har jag suttit på förelösning från 8:30 till 12:00 men en liten rast.
Vi hade om omvårdnadens huvudbegrepp, rätt intressant.
och vår föreläsare Birgitta är bra.
Gruvar mig för farmakologin (tror jag att det stavas), alltså läkemedelsberäkning.
Då är det inte dom vanliga 60% rätt som gäller på tentorna,
utan dom två första tentorna ska man ha 90% rätt
och på den sista tentan i slutet av utbildningen ska man ha 100% rätt,
annars kuggar man sig!!
SHIT! men dom sa att det var rätt så lätt matte, typ matte A på gymnasiet.

Nä nu ska jag ta tag i kragen och pyssla med min hylla som ser ut som kaos!
diska, och läsa lite mer om sjuksköterskors historia!

Sen halv fyra ska vi gå ner på kåren på fixarmässa!


siii ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0