Moa

Då var biljetterna bokade!
Jag, Adam och My gör en dagstur hem till kära alfta på Lördag!
Vi får åka x2000 oxå eftersom x-tåget inte går ända hit upp på helgerna! grrr
Men det blir kul och få visa dom min lilla håla!
Vi ska hämta upp nisse, så vi kan åka till birsta och hämta my´s tårta ;)
Och så är det ju alltid bra att ha en bil till hands!
Fast köra i Sundsvall är inte riktigt vad jag är van vid, men de är bara att lära sig!
GREAT!

Idag så var det är ganska tuff dag i skolan.
Etik mellan halv nio och typ halv tolv, nyttigt, men man blir tom i huvet!
På eftermiddagen hade vi filosofi ett par timmar.
Det är faktiskt riktigt kul och intresant, och vår föreläsare Hans är så bra!
Mindre kul är att läsa i filosofiboken och kompendiet, då somnar man!
Men på föreläsningarna så blir allt mycket roligare när man diskuterar saker och så!
Men man var ju ganska hjärndöd när man kom hem!

Jag lyckades ändå tillaga lite kyckling som har legat i marinad hela dagen,
till det blev det lite pommes och tomat, mums!
Efter maten gick jag upp till My och gänget,
Vi låg i hennes säng och skeda och busa och myste.
sen skulle trion gå och äta pizza,
Jag hängde på och åt en halv pizza  jag med,
så andra halvan kan jag ha till lunch imorn :D
Så det blev middag två gånger för mig idag!
Blir verkligen gymmet för mig nästa vecka!
Men jag känner fortfarande i halsen och har snorat hela dagen!
Dumma förkylning!

Nu ska jag vila lite
Kolla på sjukhuset, det ser jag på i utbildningssyfte oxå ;)
Sen ska jag ringa till sara och ha filosofi konference med henne!
Hon är ju ruskigt grym på filosofi, så man måste ju utnyttja sina kontaker!

Nån som vill komma och diska åt mig ????



siii yaaa

Kommentarer
Postat av: Carina

Mammsen kommer snällt och hämtar er, så slipper ni vänta 20 min och missta 75:- mina små studenter ;)

2008-09-18 @ 20:43:23
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lisa

Moa!

Det låter som att du kommer få en mysig helg även fast jag förstår vad du menar med Alfta och "liten håla" ;) Det kommer väl gå rätt snabbt att visa dom runt kan jag tänka, men hoppas ni får skoj i alla fall!

Tack för att du finns där för en frågvis Lisa när UF-företagandet kommer igång ordentligt. Känns skönt att veta att det finns nån att bolla tankar med :) Jag ska jobba med Jennie Eriksson och sälja en skiva som hon ska spela in. Tror det kommer bli riktigt skoj!



Jag finns här för dig också Moa!



Kramar // Lisa

2008-09-18 @ 22:30:31
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0