Moa

Jag kan då inte påstå att jag lever som en fattig student!!
Har precis lite spontant köpt en ny dator (som enligt mig var jättenödvändigt!)
Idag så tog Jag och Julia en sväng ut och rasta Nisse till Birsta.
Köpte en jätte mysig kofta (bara 199:-)
En svart kortärmad skjorta (bara 70:-)
En grön stickad vanlig tröja (bara 70:-)
Ett par fina stickade strumpbyxor (149:-, men de är inget bra pris igentligen)
Lite kina mat och så... ;)
Great studentliv!!
Och grejen är ju att jag inte är så fattig heller!
Pengar är inget bekymmer just nu!
Det kallar jag great!

När jag kom hem från Birsta så hade jag så ont i huvet att jag var tvungen att sova lite.

Sen blev jag väckt av Mysis som plinga på dörrn.

Hon skulle låna datorn och betala lite räkningar och så.

Jag hade ju precis laddat hem "Torkel i knipa" oxå.

Så vi kolla på den.

Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring!
hahaha
Sen så gick vi upp till My och så hjälpte jag henne med hennes partyoutfit i Torsby,
För hon åker hem över helgen till värmland.
Så jag vill ju ställa upp för min fina vän och kliva upp 05:30 imorn och skjutsa henne till tåget.
Känns dumt att låta henne gå så tidigt på morgonen med stora väskor när jag har Nisse uppe!

Sen blir de filosofi och etik seminarium på förmiddagen.
Hoppas de går bra!

Och i helgen blir det utgång!!!
Julia, My och Adam bryter mot den "vita månaden", så då gör jag de oxå!!

Men nu blir de bingen om vi ska upp tidigt imorn!

siii yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0