Moa

Är så jävla trött på att vara förkyld, har snytsår så de står härliga till!!
Och så pms på de! Great!

I fredags hade jag och adam en liten pizza och tvätt dejt.
Sen skulle vi ut och gå, vi skulle hitta beijer.
Dit hitta vi lätt.
Sen så bara fortsatte vi och gå, och hamna ute vid ortviken tillslut.
Där började vi dra oss tillbaka in till stan och kåren.
Men de blev en liten promenad på över 9000 steg (hade stegräknaren)
och över 6 km på 1 ½ timme.
Då behöver man inte ha dåligt samvete för pizzan ;)
Blev kvar på kåren till ett ungefär, sen höll jag på och slockna och knalla hem.


Igår lördag var jag ut på stan och köpte ett par jeans för 50kr på JC, great!
Lite små kläder ;)
Storhandla på apoteket, typ nässpray, näsdukar och ansiktstvätt m.m
Var på claes olssons och handla dvd-skivor, usb-minne och termometer.
Great!
Väl hemma igen var jag på riktigt dåligt humör
Så jag bestämde mig för att sitta hemma och vara arg och kolla på film,
istället för att gå ut på kåren.
Kollade på filmen VARG med peter stormare.
Den var väl rätt bra, men inte super.
Försökte bränna ner den på en skiva till familjen.
Men har inte riktigt fattat hur man gör än med att bränna filmer.

Näää nu ska jag återvända till etikbokens vilda värld (lr inte)

siii yaa

Kommentarer
Postat av: Carina

Skönt att du har taggat ner lite....tänker på fam. gör du....filmen Varg köpte vi faktiskt i går på E-center plus två till....vad får du kolla med Elias.

2008-09-28 @ 20:09:02
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0