Moa

Måste bara skriva om min underbara dag!!
Är så glad och sprallig idag!!
Var till frissan, en sån himmla härlig och lättsam tjej som klippte mig!
Var så skönt att bli ompysslad och prata om allt möjligt joll!
Frippan blev jag helnöjd med, mycket uppklippt och lugg!
Helt klart nöjdaste gången jag har gått från en frissa!

Sen när jag kom hem hann jag knappt av med skorna fören My och Adam stod i dörren.
Birsta nästa med dessa kära vänner!
(kul för nisse och komma ut och röra sig idag oxå)
Vi kolla runt efter en ny laptop åt Mysan.
Och jag har tjatat om hur bra min dator är och att hon borde köpa en sån!
Och på elgiganten så behövde inte personalen stå och smörja upp My för ett köp,
den biten fixa jag eftersom jag är så nöjd med min data!
Nöjda kunder är bästa reklamen man kan få!
My har iaf beställt datan tills på fredag!
Så nu får vi tvillingar!!
Sen var vi lite hungriga.
Nisse ledde oss genom McDriven på Donken.
Det var ju en upplevelse i sig!
Sen satt vi på parkeringen och åt i bilen, och jäklar vad den imma igen då!
haha, och så hade vi rap-tävling.
Tror adam vann, men jag vet att jag har potensial att slå han! ;)
Sen drog vännerna en repa på willys och handla, jag köpte bara en kryddburk.

Väl hemma i stan igen så svira vi om och tog ett varv runt sidsjön.
Härlig promenad, dock mycket taffsande mellan mig och my.
tror jag har halva inne på henne snart ;) haha

Kvällen avslutades med att Mysungen från värmland kom ner till mig och lekte med min data.
Vi drack te och kolla på hemmafruarna.
Trevligt värre!

Men nu ska jag hoppa i lopplådan så jag är fit for fight imorn.
Ska ju till sjukhuset och lära mig att mata!
Som att jag aldrig har matat nån förr :P
Men man kan alltid lära sig nått nytt!!


Plugga plugga plugga
panik plugga inför tentan på fredag
kan man få nå grepp om filosofin??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0