Moa

Sitter hemma i lunk-kläder,
är inte fit for fight idag.
Men det är ju bara ett tecken på att jag hade rackarns roligt igår!!!
Mycket trevlig förfest hemma hos Lina i hennes lilla crib två hus bort.
Där blev det en lek som liknade "ring of fire" lite.
Det var iaf en suparlek med en kortlek i en ring.
Mosis blev bra nog på lyset,
och Julia var snäll och bjöd på en piggelin som tack för sällskapet till macken för och köpa cigg.
Sen blev det lite "suck & blow" och låt isbiten vandra.
Intressant när det bara var Adam och Torkel som var av det manliga könet!
Måste faktiskt säga att sjuksköterskor har helt crazy och vilda fester iaf!
Slår fan HVMK:s fester, och de är ju ganska svårslaget ;)
Kom iväg till den där klubben som hade premiäröppning igår.......
......med lite stöd under vardera arm.......vingliga gator i sundsvall ;)
Nice klubb, fräsch och spejsad!
Fina killar :P
och efter några vatten och en redbull så mådde jag mycket bättre och var inte så askalas längre.
Så där lagom och trevligt full.......enligt mig då!

Som sagt mår jag väl som jag förtjänar idag......
Så jag hoppade öljakten idag
Även om jag inte skulle ha druckit öl så mådde jag inte tillräckligt bra för att ge mig utanför dörren när den började.
Skönt och mysigt att ligga i sängen och sova lite ibland, kolla på tv och fippla på datorn.
Borde städa lite här i mitt lilla crib, stökigt, men men!

sii yaaa later 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0