Hej hopp

Ännu en vecka med praktik har börjat, dock blir den här veckan kort.
Bara idag och imorn, sen är jag ledig enda till nästa onsdag.
Min handledare ska nämligen till fjällen en vecka (ons - ons) över påsk.
Och först så var de meningen att jag skulle gå med usk:orna då,
men sen så ångra hon sig, hon var rädd att usk:orna inte skulle ta hand om mig riktigt,
så gullig hon är alltså! Och så vet hon att jag har jobbat med de där förr,
och att jag ska jobba med de i sommar oxå.
Så allt de här som jag måste göra på min praktik, som tvätta, nedre hygien, mata osv.
ska jag göra med min handledare, så hon vet att jag får göra de på en "bra" vårdtagre.
Men men

När jag skulle kliva av bussen i sundsvall efter en dag i stöde så ser jag
en gubbe som jag känner igen som fan, tänker tänker, vem fan sitter där?
JO! "fråga olle" Olle!!!! Va fan gör han på en buss mellan ånge och sundsvall?
Mycket lurigt! Men lite roligt att jag har suttit på samma buss som han i typ 40 min
utan att veta om de, hehe!

Väl hemma så lurar mamma hem mig på onsdag till fredag, lite kalas och så.
Ska faktiskt bli skönt att få fira sin riktiga födelsedag hemma med familjen,
iaf halva dagen då! Sen så måste jag hem till sundsvall och ha brak-kalas med sexparty som ett litet inslag!
Verkar som att de kommer rätt så mycket folk i en hast, 15-20 stycken!
Roligt att man har kompisar här uppe! Man har verkligen hittat rätt.
Visst, jag har väl haft kompisar i alfta och ljusdal oxå,
men inte på de här viset, inte med en My som betyder lika mycket för mig,
som jag betyder för henne, och inte med så många vänner som faktiskt vill
va med mig, och komma på kalas! LYCKLIG MOA!!!!!!

Nu ska jag nog handtvätta lite, hinner inte med min tvätt-tid innan jag ska hem till alfta!

sii yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0