Moa älskar solen!

Gud vilken underbar dag!
Nästan sommarvärme ju!
Men istället för att sitta ute och mysa med nått läskande i handen
som alla andra studenter gör här utanför så sitter jag innne
och ska ge mig på den där rackarns rapporten!
Skönt att få lite gjort, är lixom lte brådis nu.
Men "sista-minuten-moa" brukar kunna fixa de tillslut!

Imorn blir de till att kliva upp vid sex och ta bussen som jag har beställt till matfors.
Ja bara en sån sak, precis den morgonbussen jag var tvungen att ta var man
tvungen att ringa och beställa för att de skulle komma,
så jag får åka en hel buss för mig själv imorn.
Så ska jag avverka min allra sista praktikdag i stöde (fast ska även va lite i matfors).
Sen så blir de lite dricka och kåren på kvällen,
men ska inte bli så tokfull som i påskas,
ska ju till birsta och shoppa med my på söndag.
Ska bara vara lagom lullig och lite små full.
Typ 4 cider och lite baja päron, de blir bra!


Kommentarer
Postat av: My

Sista-minuten-Moa..! Bästa du kommit på hittills!!:P Men som du säger det brukar ordna sig!

Puss!

2009-04-25 @ 14:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0