En solig dag!

Idag så är de varmt och soligt!
Ska snart bege  mig ut för att handla lite mat och sånt.
Men jag vet inte om jag ska traska ut till nacksta med rullis,
lr gå/ ta bussen till stan och handla där?
Bättre att gå till nacksta, lite motion och lite billigare,
men jag är så otroligt shoppingsugen nu när jag har fått pengar,
så de vore mys att kika lite på stan oxå!
Men de blir nog nacksta ändå, men coop lr ica?
vilka jävla problem man kan ha!
Blir nog stan imorn efter jag har vart upp på sjukhuset, slutar 12:00 där.


Min kära lilla mobil är inne på verkstan,
undra när man ska få tebax den,
fattar ju knappt hur man gör med min gammel mobil!




Hur gör man när man inte vet hur man känner?
och när de är bäst att inte känna nått alls....

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är det för kryptisk mening på slutet...är det en förälskelse på gång eller ;)

2009-02-25 @ 14:14:41
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Mosis

nää de tror jag inte att de där...

2009-02-25 @ 14:57:23
URL: http://moanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0