Moa

I lördags åkte jag hem till Alfta som planerat.
Skönt att komma hem och slänga sig i soffan och bråka med hunden lite.
Se Hanna med team Bollnäs vinna körslaget och bara vara Moa Nordqvist med familj.

På söndagen åkte jag hem till farmor och farfar för att fira min kusin som fyllt 3 år,
usch vad dom växer, lilla Elma som är 14 månader kan gå och pratar på, visserligen på sitt egna språk som ingen förstår, men hon försöker iaf!
På kvällen åt vi familjemiddag och kollade på beck-filmen (som jag insåg att jag redan har sett).

Idag (måndag) väckte mamma mig klockan 8 så jag skulle upp och fortsätta elda i huset.
20 minusgrader ute, och då måste man hålla elden brinnande, annars är de ingen eld längre.
Låg med hunden och pyste i soffan, sen började jag att averka lite saker på min "att-göra-lista".

Plocka ur diskmaskinen
Färga håret
Läsa 100 sidor i psykologiboken   (läste typ 10 sidor, se somna jag)
hitta mobil kvitto     (letade men hittade inte)
Gå ut med hunden
Elda
Städa rummet
Ge hunden mat

Nu funderar jag på om jag inte ska gå ut i solen en liten stund med hunden.
Bara 10 minus nu.
Sen gå in och färga håret.
Låter fan som en plan!


sii yaaa

Kommentarer
Postat av: Carina

Klart jag designar ...håller på hos mig..igen nu, lärt mig något nytt och då är det kul ;)

2009-02-03 @ 22:13:47
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0