Moa

Nu har jag bott in mig i sundsvall igen.
Så himla skönt!
och så har jag träffat kompisarna, inte alla, men dom bästa iaf!

Idag så var vi fyra morgonpigga damer som begav oss till sidsjöbacken för att inviga
min pulka! Jag skulle såklart åka i dödsrännan, och rammla och slog mig,
sen skulle jag åka i guppet, de blev en flygtur alá kamikaze pilot!
stukade foten lite, men de gick över bara jag börja gå på den.
Men en jävla flygtur blev de!

Fikade lite varm oboy och lussebullar.

Nu har jag duschat och ska snart äta lite innan jag ska till skolan.
Måste få klart artikelgranskningen, ska ju in imorn.
Och så måste de bli fart på rapporten oxå!
Men jag och Abena ska fixa de här, hur jävla klurigt de än är!!

sii yaaa

Kommentarer
Postat av: Carinaarina

Hmmmm...vad var det jag sa, den pulkan kommer inte att vara hel till Vemdalen...och hur gick det med lilla rumpen??

2009-01-06 @ 18:25:06
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0