Moa

Igår så blev jag och Abena äntligen färdig med rapporten!
även om vi satt i 9 timmar och ända till kl 22 på kvällen!
Kändes lite vemodigt att gå till skolan idag oxå, men de var ju redovisning i artikelgranskingen...
Gick rätt bra tror jag, men jag och Abena var först och satte ribban för dom andra :P.

När jag kom hem plocka jag bort julen, så rackarns skönt!
Kändes som att jag skulle kräkas på ljusstakarna och dom röda gardinerna snart!
My lurade med mig till gymmet på ett spinningpass oxå, har aldrig vart på spinning förr,
men blev posetivt överaskad! Men helvete vad svettig man blev!!
Väl hemma blev de en dusch (såklart) och lite mat.
Sen hjälpte My mig med att bära ner grejer till förrådet och städa upp lite där!
Sen fick hon igång mitt (jävla) internet oxå. Hon är allt bra att ha den där My!

Nu ska jag bädda ner mig, och hoppas på att få sova bättre än igår natt!


puss hej


Kommentarer
Postat av: Den där My!

Ja, vad skulle du göra utan mig!? Och jag utan dig för den delen:P?!

2009-01-13 @ 22:35:13
Postat av: Den där My!

Ja, vad skulle du göra utan mig? Och jag utan dig för den delen:P!?

2009-01-13 @ 22:36:29
Postat av: Den där My!

Ja,vad skulle du göra utan mig!? Och jag utan dig, för den delen:P!?

2009-01-13 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0