En ledig dag!

Idag är man ledig,
riktigt skönt är de!

Har inte gjort så speciellt mycket,
gått en promenad med hunden,
bokat besiktning på lägenheten 3/8.
Var in till byn och skulle köpa
hårfärg, cosmo och 4 liter mjölk åt familjen.
Mjölken var inte så svår att få tag på,
de var värre med min hårfärg och cosmo.

De slutade med att jag och mamma
åkte in till Bollnäs, gick lite på stan
och lunchade där. Sen bärde de av ut mot
framnäs, där kollade vi lite på rusta.
Och sist in på Coop där jag hittade
hårfärgen och cosmo!

Nu har mamma klippt luggen och topparna lite,
och färgen sitter i skallen!
Ska väl skälja ur om några minuter,
och sen ska de i med slingor!

Man vill ju gärna frächa till sig lite
innan man åker till stockholm!
Imorn kan jag säga:
Imorn åker jag till stockholm!! :D

Har även konstaterat att Björn ska byta
till de tåg jag kommer med i Gävle!
Så då får vi sitta med varann mellan
Gävle och Sthlm, åh vad jag längtar!!

Det är inte så lätt att ha ett distansförhållande
när man är nykär och jävlig!
Men till hösten så kommer jag ju
tillbaka till Sundsvall, och då blir allt
super great!
Nya stora lägenheten med My!
Och massa mer mys med Björn!!

Kan inte bli annat än bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0