Minus symaskin, Plus soffa

Idag så blev de en tur till Ljusdal
som planerat, trodde att de skulle
kännas mer lustigt att komma
tillbaka än vad de gjorde.

Först så åkte vi hem till Frida
och lämnade symaskinen.
Riktigt trevligt att prata med henne,
och blev kvar en stund.
Håller tummarna att hon
hör av sig nästa gång hon
kommer till sundsvall,
och att vi kan ses igen då.

Sen så ringde dom som vi
skulle köpa soffan av och
undra vart vi tog vägen,
så då åkte vi dit,
En snabb affär!
Soffan var i bättre skick
än den jag har är i.

Så när vi bygger ihop alla
tre soffdelarna kommer den
bli ca 5 meter lång med en divan.
Kan nog behövas när vi blir en
stor familj i vår lägenhet.
My och Moa + pojkvänner.



Längtar så himla mycket till
nästa torsdag när Jag och Björn
åker ner till stockholm för en helg.
Förhoppningsvis kommer My och Jon
ner på fredagen oxå.
Det blir lite shopping och Gröna Lund.
Och My och Björn tror att dom
kommer att lyckas få med mig
i frittfall, själv tvekar jag!

Sara och Niclas som åker fritt fall förra sommaren.
Som gissat står jag på trygga marken och tar bilden.

Kommentarer
Postat av: My

Moa du ska åka! Jon tror också att vi ska få med dig att åka! Btw, hur många pojkvänner var har vi!??

2009-07-10 @ 12:04:56
Postat av: MoA

hoho, ja jävlar vad ni får muta mig med grejer för att jag ska följa med!

Det var en nära döden upplevelse sist jag åkte!



Fast samtidigt vill jag ju inte stå själv nere på marken heller.



My, Vi har precis lagom många pojkvänner!

2009-07-10 @ 22:23:21
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: MoA

hoho, ja jävlar vad ni får muta mig med grejer för att jag ska följa med!

Det var en nära döden upplevelse sist jag åkte!



Fast samtidigt vill jag ju inte stå själv nere på marken heller.



My, Vi har precis lagom många pojkvänner!

2009-07-10 @ 22:27:02
URL: http://moanordqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hello!

Bara bra med mig hoppas på detsamma med dig! Han verkade ju vara jätteduktig din björnis så han behöver nog inget vakande öga :D Hoppas ni får det kul i Sthlm och banga inte frittfall ;)

2009-07-11 @ 12:39:32
URL: http://fnittertanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0