Affärer



Nu görs de affärer som de ryker om de!
Har precis köpt en ny symaskin och platt-tv
Och igår så sålde vi fyrhjulingen
(delade pengarna med bror)
Nästa vecka i sundsvall ska jag få sälja soffan
Och veckan på de ska jag sälja industrisymaskinen

Så jag har köpt saker för ca 7000kr
Och säljer saker för ca 6000kr


Så då kan man säga att fick en symaskin och tv för 1000kr
plus att jag blev av med saker som jag inte behövde

Skit great!!

Och jag har jobbat en hel del i juni oxå,
även om de bara har varit 2 veckor
och idag så kom chefen och sa att jag skulle
ha kvalificerad övertid OB
istället för storhelgs OB söndagen jag jobade på norr.
Och de ger mycket mer!
Så första lönen blir rätt saftig kan jag tro.
Ska nog räkna ut den imorn när jag får tid.

Nu ska jag lägga mig snart,
måste ladda inför mitt 13 timmars pass imorn!
känns inte helt kul när de ska bli varmt,
men bra med lön!

På måndag är min monstervecka färdig,
och ca 50 arbetstimmar gjorda,
och då väntar en veckas semester i sundsvall,
och en massa roligt med gatufesten,
och en massa mys med björn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0