Äntligen är de över!

I skrivande stund sitter flera av min klasskompisar
och skriver omtenta i geriatrik/medicin/kirurgi 10 hp,
Jag var stupsäker på att jag skulle ha gjort dom sällskap.
Men på nått underligt sätt så lyckades jag få ett D till och med!

Dock skrev jag ju omtenta i läkemedelsberäkning för
några helger sen, på grund av ett slarvfel som gav mig
avdrag på ett halft poäng, den halva poängen jag kuggade på.
Fick tips om att tentan var rättad och utlagd på ladok.
Med mycket stor glädje såg jag att jag hade blivit godkänd! 

Jag klarade av mördarkursen bättre än vad jag nånsin hade trott,
man hade blivit varnad under hela första året för den här kursen.
Den var hård, och de krävdes mycket av en, de kan jag inte ljuga om.
Och jag måste erkänna att jag inte alls kan allt, och kommer att få
plugga på allt igen innan jag går ut på praktiken efter jul.
Men just nu känns de bara så skönt att få släppa kursen helt och hållet!



Kommentarer
Postat av: Carina

Förstår att det är med lätta steg du går ifrpn den kursen GRATTIS !!!!!!

2009-11-28 @ 15:37:04
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0