En bättre dag

Idag så vaknade jag hemma hos myspysen vid 08:30,
för han skulle iväg till skolan vid kl 10.
Då gick jag hem och tog en dusch och softade runt
lite i nån timme, såklart hade jag ont i skallen och var
tvungen att ta en treo innan jag hoppade på bussen in till stan.
Där mötte jag Björn igen och vi bytte buss mot Birsta!

Vi Började med en lunch på IKEA,
sen så blev de shopping i birstacity,
jag hittade en massa jag ville ha!
Men de ska jag önska mig i julklapp av familjen
nästa helg när dom kommer upp.
Det var en svart kofta med nitar från Lindex,
Ett armbands-sett på gina tricot,
Smink från id. bare minerals (fast de är så dyrt),
och en jätte fin typ buddhalampa från indiska.



Hem fick bara lite underkläder och smågrejs fälja med.
Björn shoppade destu mer, till sig själv hittade han en luvtröja
och en t-shirt, och sen hjälptes vi åt att hitta julklappar till hans mamma
och lillasyster, jag tror att dom kommer att bli jätteglada!

Vi återgick till IKEA, och även där var de Björn som shoppade loss
på en ny toasitts (den gammla var väldigt trasig!), såna där krokar
man sätter på en dörr och paketpapper till julklapparna.
Själv försökte jag få med mig hem julstjärnor på fot för
endast 49kr från rusta, men dom var spåklart slut! Fasiken!


Nu har jag smällt i mig en kebabpizza och tittat på Idol,
funderar på om jag ska ner till kåren en sväng och hänga
lite, eller om jag blir hemma och softar.
Är faktiskt fruktansvärt mätt och trött, men samtidigt
så vill jag ner och hälsa på folk och Björn som jobbar
i baren ikväll......hmmmm......den som lever får se!



Kommentarer
Postat av: Carina

Är detta inlägg riktad till familjen ;)

Hoppas du tog bussen ner till Kåren bara...helst med sällskap

2009-11-28 @ 11:53:09
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0