En onsdag

Idag så hade jag som ambition att kliva upp halv nio,
röjja lite i lägenheten och diska, och kanske hinna med och
plugga innan ett lunchpass på friskis.

Tyvärr var de allt för mysigt och varmt i sängen
så jag blev kvar där till halv tio istället.
frukosten var i magen starx före tio,
sen så gjorde jag de jag hade tänkt faktiskt,
eller jag tittade på tv istället för att plugga.

Men nu har jag tränat ett medelpass, duschat och ätit.
Kände mig dock inte riktigt 100, fick tjockt slem i halsen
och de pep i andingen efter bara uppvärmningen,
kände heller inte att jag hade all energi som behövdes.
Men jag tog mig egenom passet och lyckades släpa mig hem.

Nu blir de till och nöta läkemedelsberäkning fram till
fem-tiden, då får jag ta en buss ner till kåren för vaktmöte,
tänkte även utnyttja min matbiljett och äta där.
Sen hem för Grey´s!

Fick hem en liten H&M katalog igår oxå,
blev super sugen att beställa, speciellt festklänningar,
men jag går ju nästan aldrig ut och festar nu,
och när jag gör de så är de oftast åvven som åker på,
och sist så var de ju halloween.
Plus att jag har en massa outfits som jag har tänkt ut här
hemma som jag vill gå ut i.
haha, tänk hur de kan va!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0