Nej! inte feber!

Jag vet inte om de är tentaångest eller om de är feber som
gör att jag känner mig så varm,
och inyss låg jag i soffan med 2 filtar och frös.
Det börjar även kännas rätt bra inför tentan oxå,
dom flesta siffrorna verkar ha hittat sin plats.

Fan, de är säkert feber då!
Bara jag håller ut imorn,
så kan jag vara sjuk på söndag!


Hittade även en fin bild på facebook.

Mitt lag under leken "the Hunt" på halloween.
Det var nån lek där man skulle göra 100 uppdrag som
man fick poäng för, dock försvann jag i fyllan och villan.
Så mitt lag fick fixa de utan mig.
Men jag lyser iaf upp lagbilden!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir skräckslagen....vad är det för vänner du umgås med :o....förlåt man ska ju inte gå efter utsidan jag vet ;)

Feber....hmmm inte kul, men har för mig att du kanske har varit lite för intim med en smittbärare.

Lycka spark till i morgon

.....KRAM

2009-11-13 @ 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0