Grattis på 21års dagen!

Ni som känner mig väl vet att rubriken inte är riktigt sann,
men idag har jag fått gratulationskort med den rubriken.
Vi har bjudit på smörgåstårta och cheesecake, riktigt smaskigt!
Medans jag har inkasserat svenska rikstaler i beskedlig mängd
samt en blomma i kruka (bättre än bukett, håller ju längre).
Igår så fick jag ju även en äggkokare av mami,
mycket effektiv måste jag säga! (har redan invigt den).

Två av mina kalasbesökare var dom såkallade "smågrisarna",
dagligt talat mina två kusiner på 4 och 2 år.
Dom körde rätt hårt med mig ett tag,
men man träffar inte dom små liven så ofta,
så man får väl offra sig när man väl är med dom.

Men något annat roligt som hände idag var
när jag imorse såg att jag hade fått ett sms kl 02.30 inatt.
Det löd: God morgon hur står det till :)
När jag kollade upp nummret på hitt.se
så var det nån Anton från oscarshamn.
Jag skickar tillbaka att vi inte känner varann och att
han har nog skickatfel.
Men till svar fick jag att vi visst kände varann,
att det var Anton från naturbruk (skogsare),
och att han hade fått mitt nummer på tranan nån gång.
(jag minns knappt att jag har träffat han där).
Men vi sms:ade ett tag om livet, roligt att höra vart alla tar vägen.
Gårdagens nostalgitripp med bilderna och Anton
fick mig genast att tänka på elevhemstiden igen,
helt galen episod i mitt liv, men det är nog fortfarande
den roligaste oxå, allt var så busigt och crazy.
Riktigt nice med andra ord!

Nu är kvällen kommen denna påskdag,
och imorn tar jag fräståget (x2000) hem till sööönsvall igen.
(fan jag har inte pluggat nått i helgen).
Nä nu kanske man skulle plugga lite och ladda
inför resan imorn!

hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0