Nykär <3

I måndags kom Björn tillbaka till Sundsvall!
Lycka!
Och konstigt nog så är vi mer nykär nu, 8 månader in
på vårt förhållande, än vad vi nånsin har vart! (och då var vi rätt nykär innan oxå).
Björn förklarade hur de kom sig ganska bra, att vi har ett djupare förhållande nu,
vi känner varann utan och innan och litar fullt på varann, så nu när vi har
vart ifrån varann i 2 veckor så har man verkligen insett hur mycket man
saknar och uppskattar den andra. Han är inte dum min Björn!

Vi hittar på så mycket tillsammans oxå, lagar mat, eller köper mat
från thai-kiosken ;), igår var vi på stan och shoppade lite, bland annat ett jätte
mysigt badskum och skrubbvantar som vi provade när vi kom hem.
Och på tal om bad, på lördag så har vi planer på att åka till ö-vik
och gå på äventyrsbadet, en liten minisemester! Hoppas mina ögon
blir bra tills dess bara!
Vi drömmer även om en större semester tillsammans,
jag vill till thailand, men de är rätt dyrt, men kanske att de
kan bli en sista minuten till nått annat varmt ställe till sommaren!

Vi har inte vart ifrån varann många timmar i stöten sen han kom hem,
men idag hade han tvätt-tid kl 11, och var tvungen att gå hem,
själv har jag tvätt-tid kl 14, och måste verkligen ta tag i tentaplugget!
Typ bara en vecka kvar nu, och jag inte pluggat nått!
Dock har jag fått ögoninflammation som är jävligt besvärligt.

Nä nu måste jag passa på och plugga medans jag är ensam hemma,
och jag inte kan hitta på några undanflykter!



Kommentarer
Postat av: Carina

Love love love....mmm mys ni det äe skönt att vara tok kär ;)

Din kofta har kommit hit nu.....ta Björnen med och hämta den då ;))

2010-01-07 @ 17:48:58
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0