och så var man där igen...

Nu är man vid ett väldigt bekant skede igen,
skedet där jag sitter i bibblan (nu mera i grupprum oxå)
med två blonda vänner och tentapluggar!
Vi sitter och försöker så gott vi kan med värdelösa
böcker där inget står i registren, och ibland så känns
de som att vi är lite smarta, medans andra gånger skrattar
vi åt hur hårt vi kommer att kugga tentan, tiden får utvis de...

 

Annars så uppdateras de inte så mycket här på bloggen,
känner inte att jag har så mycket tid eller lust att skriva här just nu.
Myser mest med Björn, tränar, äter, slappar i soffan eller liknande istället.
Och är i skolan och pluggar såklart!
Börjar känna att praktiken kryper närmare nu oxå, usch så spännande!
Är riktigt spänd, hoppas jag får vara där jag Anna-Klara sa att jag skulle få va.

På lördag ska jag och Björn göra ett nytt försök till att åka till ö-vik och bada,
blev inget i lördags då Björn kom på att han skulle ha tenta, och jag har
ögoninflammation (har vart på apoteket idag och köpt en dyr salva för de).


Nä nu ska jag skriva färdigt en uppgift så jag kan lämna in den imorn,
sen blir de kanske till och baka lite, man måste ju ha nödproviant
sista pluggdagen innan tentan, hejja på oss!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, det är ju tur iaf att vi skrattar åt att vi kommer att kugga tentan så att vi inte sitter och grinar istället! :)

2010-01-13 @ 16:23:09
URL: http://fnittertanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0