Roligt!

Det har vart en fantastiskt rolig helg måste jag säga!
Middagen med Björns familj i fredags var jätte mysig,
och det var roligt att träffa hans två syskon som är i min ålder!
Och skumpan med fikat hemma hos mig blev perfekt!
Jävligt lyckat måste jag säga!

Sen så har ju jag och min Björn campat i husvagnen på
mina föräldras gård, umgåtts med dom lite och ätit grillat!
Söndagen i dalarna var riktigt rolig!
Vi shoppade loss totalt på Lager 157.
Jag köpte två linnen, två leggings, ett par jeansshorts
och ett bodybutter av "smaken" mango för ynka 460kr.
Sen shoppade jag lite billiga baskläder till brorsan,
men råkade ta storlek S istället för L på en t-shirt,
så den fick jag ta :D Snyggt med lite oversize.
Björn shoppade för mer än det dubbla motför mig,
men då behövde han uppdatera sin garderob inför
sitt nya jobb oxå! Mina jobbarkläder finns ju redan
på sjukhuset och är sponsrad av landstinget ;)

Bilderna kommer från lager 157`s webbshopp!

Idag är det en annan femma motför helgen,
idag så började jag jobba på sjukhuset.
Första dagen har gått rätt så segt pga av att det var lite
och göra och med få patienter. Men jag trivs bra med
dom jag ska jobba med i sommar iaf! :D
Och det märks att man är mycket piggare nu motför
när man var där i vintras, nu är det ljust både när man åker dit och
och hem, istället för mörker och kyla!!

Nu ska jag laga mat, för jag är vrålhungrig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0