Back in reality

Ja då var den lilla minisemestern slut och man är tillbaka i skolan.

Har haft en urmysig helg i huvudstaden med min äldsta vän Sara,
vi har fikat på mysiga kaféer, försökt shoppat i stan en
löningslördag (=omöjligt) och var ute och svängde våra lurviga lite.
Helgen har vart lite så där lagom intensiv, vi har hunnit med det
vi planerade, men vi har även hunnit att bara sitta och ha det trevligt!

Hade tänkt att ta jätte mycket bilder på hela helgen,
men jag glämde såklart att kameran låg i väskan,
men det blev ett par svartvita bilder från vår utgång på Rocks.
Och det var ju en upplevelse i sig!
Det var jag, Sara och hennes flickvän Rebba som skulle ta
oss en sväng om, hamnade på rockklubben Rocks,
där var utbudet på män helt klart mycket bättre än på kvinnfolk.
Jag lyckades dock hitta två trevliga killar som inte raggade på mig
och tillbringade den mesta tiden med dom, dom hamnade på
en varsin sida av mig i en soffa, och vilken kombination!
Till vänster hade jag "piraten" Kim och till höger "braten" Måns.
Mycket trevligt! låter några av dom få bilder som togs visa er!



Med alldeles för lite sömn i kroppen har jag idag begett mig till skolan för
kursstart i Ledarskap och Organisation, har jäspat hela dagen
och kommer antagligen att göra det i 5 veckor framöver.
Precis som det låter så är den nya kursen inte så intressant.
Och den nätta håltimmen mellan 10.00 och 15.15 tillbringades
med brudarna (Kajsa, Hanna och Elina) som kommer bli
mina partners in crime inför för dom kommande gruppexaminationerna.
Vi åkte på bokjakt till kulturmagasinet och sjukhusbiblioteket
utan resultat, unnade oss en väldigt god lunch på vårdhotellet
för att sedan åka hem till Hanna och slappa ett par timmar
i hennes soffa (och äta upp hennes godis).
Som tur är så har man ju kontakter i dom övre kretsarna
(Sandra en termin över) och jag fick låna alla böcker till kursen
av henne, vilket gör dom här veckorna lite drägligare iaf!
Hade inte vart roligt att lägga ut pengar på 5 böcker till en
femveckorskurs som känns tråkig. Då är det mer värt att
bjuda Sandra på en flarra vin!

Nu blir det en snabbdusch och sen sängen för att sov ikapp lite.
Dock utan min mysigaste B, men han var här igår och hade fixat
frukost åt mig :D Tur man har en myspys ibland!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för besöket!

Det var väldigt trevligt:)

2010-03-30 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0