En riktig BLÄ dag!

Jag hade ställt klockan på 08.00 imorse,
för att hinna ner på friskis och springa en stund
innan praktiken, men jag kom inte upp ur sängen
fören halv tio, drog på mig morgonrocken och
försökte hitta på nått att äta, men inget lockade.
Det blev ingen hurtig dag, utan en dag där jag
bara vill krypa ner under täcket och sova. BLÄ!

Varför har man sånna dagar för?
Jag får lite lätta panikångest känslor ibland
när det blir så, jag får panik över mitt liv,
fast jag inte riktigt kan sätta  fingret på
vad som är fel. Man känner sig misslyckad,
värdelös och som om man inte räcker till.

Nu måste jag nog ändå ta mig i kragen och diska
det som jag inte orkade göra igår,
laga lite lunch för att sedan bege mig till sjukhuset.
Hoppas på en lugn kväll eftersom jag inte är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0