Ensam hemma

image20
Japp, igår drog mamma, pappa och elias till kolmården, och lämna mig och hunden hemma, visserligen blev huden själv då jag jobba kväll, men vi tod en liten promenad när jag kom hem, sen gick vi och la oss, sen åkte jag imorse igen till jobbet, så mormor har vart här och hämtat henne (undrar när hon kommer tebax föresten?). det var ju meningen att anders skulle komma upp och hålla mig och goldie sällskap, men det verkar visst dröja, på sin höjd kommer han imorn, så det blir väl en natt till ensam då :(
Men jag jobbar bara halvdag imorn, skönt!!!! sen är jag ledig två dagar, ännu skönare!

Men nu ska jag fortsätt att vara i huset, alldeles alldeles ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0