Höstlov???

har det verkligen vart lov den här veckan???? har verkligen inte kännts som det, har haft typ en massa och göra varje dag!!!! och nu har jag tokjobbat på ateljen igår och idag så jag är helt utslagen (plus att brillorna klämmer), borde igentligen gå och sova, men vill inte gå och lägga mig när jag är ensam hemma, det känns inte bra lixom. familjen är hos mormor och morfar och kalasar, men jag palla inte att följa med.


Jag har en känsla som snyger sig på med jämna mellanrum, känslan tar upp hela kroppen, och jag skulle vilja beskriva den med ordet panik!!!! jag vet inte vad det är jag känner sån ångest för heller, men nått är det iaf. kan vara att tusenlapparna seglar iväg från kontot, kan vara att det är mycket att göra nu, lr så är jag visskeplig av mig på nått sett så jag anar att nått hemskt ska hända snart, vi hoppas iaf inte på det senaste alternativet iaf.

Men jag funderar på att prata med nån, på skolan tycker jag att dom var värdelös iaf, där känner man sig mer dum efter ett samtal med kuratorn, funderar på att prova gå hos ungdomsmottagningen istället, men nu har ju dom flyttat, så det blir så långt från skolan, om man får en tid på skoltid.

Den enda tryggheten jag har i ljusdal är Anders, och tur är det väl att jag har han iaf!! annars hade livet varit pest och pina nu!!! jag är så trött på folk som ska ha reda på så mycket saker om mig, men som ändå  inte bryr sig i slutändan, dom ska bara ha reda på en massa om en och svallra. Visst jag kan vara lite likadan, men jag tycker inte att jag är lika extrem (haha om man får tycka såna godheter om sig själv).

Jag bara drömmer mig bort till min framtid, kan inte låta bli att kolla på lägenheter hela tiden, sundsvall är förståss mitt mål. Och nu har jag hittat en sida där man kan räkna ut vad man får för högskolepoäng utifrån gymnasiebetygen. Så nu ska jag försöka hitta mitt betygspapper och börja räkna, och så får man väl gissa lite vad man får i oavklarade kurser. håll tummarna för att det blir mer än 14.35 poäng nu!!!!!

umbrella - lillasyster    <------ is the fucking shit!


image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0