Den 13 oktober

Idag har jag hunnit gjort ganska mycket, började med att släpa mig upp tjugo över åtta, pallra mig över till sofie klockan nio för att bre 100 st tekakor till nån fotbollsturnering, man blev lite trött i handen.

Sen tog jag tåget till bollnäs och blev hämtad där, när jag kommer hem så ser jag en jätte super fin ljuskrona som min bror har gjort på tekniken på skolan, jag trodde först inte på att det var han som gjort den, den var så fin!! (bild kan hittas på mors blogg)

sen tog jag en dusch innan vi drog till grängsbo till farmor och farfar, johan, lisa (tjockmage) och alexander var där, och alexander var det liv i som vanligt, och han växer och blir stor precis som lisas mage!!! Längtas tills dom kommer upp nästa gång, för då är dom förmodligen fyra i familjen! SPÄNNANDE!!! Blev lite hungrig så farmor bjöd på potatisgratäng och kärlknöl!!! mums!!

Sen åkte vi allihopa till Johanna på 13 års kalas, jag tyckte det inte var länge sen hon var tre och inte fick äta kinderägg, och nu går hon i sjuan och hade en precis lika klänning från ginatricot som jag!!! Schajs vad dom blir stora! Åtta olika kakor åt jag oxå, fy fan vad mätt man blir då, man känner sig extra mätt när man springer och jagar alexander!!

Alexander = gotroll

Nu är jag hemma igen, och är jätte trött, imorn blir det till och brumma v70 och åka tebax till ljusdal

yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0