lyckodag

Igår måste ha varit min lyckodag, gick rackarns bra på körningen, gjorde en klockren fickparkering YES!! fasiken vad stolt jag var över mig själv. Men lyckan själv kom på kvällen, när alla hade gått och lagt sig, och stod och fippla i mitt rum, hitta ett silvrigt kuvert som låg jämnt bakom min spegel, "till moa" stod det på det, jag kände att det var nått i, ett gammalt grattiskort tänkte jag, men när jag öpnnade så såg jag att det låg en 500-lapp där i, jag tog upp den och insåg att dom var två!
JAG HITTADE 1000KR I MITT RUM IGÅRKVÄLL!!!!!!
Fan vad lotto alltså!!! dom måste ha legat där i minst 2 år lr nått, måste ha total glömt bort det!!! jag som brukar bli glad när man hittar en 20-lapp i fickan! YES!!!!

har vunnit lite fina grejer på tradera oxå
image99
35 kr för båda och 12 kr frakt!!
Jag tyckte iaf att dom var väldigt fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0