När tiden inte räcker till

Jag tror det är många som känner att tid är en bristvara just nu. Jag måste offra vissa saker för att få andra gjord, och hur jag än gör så kommer nått att lida av det, Så vilken väg man än väljer så blir det fel lixom. Varför kan det inte finnas några fler timmar på dygnet, för då kanske alla vägar vore bra.

Och jag tycker att det är alldeles för mycket falskhet just nu, jag känner att det kommer från alla håll och kanter och sköljer över mig, vissa är rätt självklara och man genomskådar dom direkt, andra får man filura på ett tag innan man kommer fram till det, och sen finns det dom som kör över mig helt som jag inte ens har upptäckt än. vem vågar man anförtro sig till? Vem vågar man lita på? Vågar jag lita på mig själv?

Men dom säger att sista året i gymnasiet är det snabbaste, och låt oss hoppas det, för jag vill bort från falskheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0