Moa

Hitta en massa gammla kort på mig

Har så pass bra självförtroende nu att jag vågar visa dom!


 Fruktansvärt gammal bild, säkert sen sjuan!


Sommarlovet mellan åttan och nian
Spelade fotboll och hade magrutor
Shit vad smal jag var!
Vägde mellan 49 och 51 kg! :O


Fri-idrottsdagen i nian
Man fick fler poäng till klassen om man klädde ut sig!
(Observera mina kaninöron som har flygit av!)


Skolavslutningen i nian
Vi var i voxnabruks camping
Där hade dom en linbana
Jag hamnade i det iskalla vattnet!


Måste ha varit nån gång i åttan/nian


Jag sitter i en park i Tallinn
Sommren till första året i gymnasiet!


Jag och Erik Wiklund på skolavslutningen i nian!



Och jag som en bäbis!


Undra hur jag ser ut om 3 år??

Kommentarer
Postat av: hannie

det är lite lurt på att det är olika tapeter, men what the fuck. får väl bli en före-och efterbild :) ja det blir väl att jag kanske får se lite roliga festbilder möjligen.. :)

2008-08-21 @ 23:21:29
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0