Moa

Jobbat idag, shit vad trött jag har varit!!
Tur att man fick fika lite på cafét idag,
Jag och tanten som är 100 år hade allsång!
Vi bjöd på sånger som "är du kär i mig ännu klas-göran", "blott en dag" och "kan du vissla johanna"
Sen ville hon ha svart nagellack ;)
Störtskön tant för att vara 100 bast!

Sen så kom jag hem och sov lite, åt och börja kolla och packa lite vad som ska upp imorn.

Svar på Hannas fråga:
Det känns mer som ett hem än på elevhemmet,
Men inte lika mycket som i min lägenhet i ljusdal än så länge.
Men jag måste bo in mig lite innan jag vet riktigt!

Imorn blir det som sagt ett till flyttlass upp till söönsvall!
Då ska jag göra det beboligt och mysigt där!
Så gott det går iaf!

Nu är det bara ett par kompisar som fattas där uppe!
Sen är allt great!!


Fick partybilder som tvillingarna tog i turiket, igår av magda!
Här kommer lite smakprov!








Rackarns vad svettigt det var att dansa loss på bardiskarna i alanya!
Men kul var det! Lr hur brudar??

Kommentarer
Postat av: Carina

:0 :0 ;/ / ....jag blundar

2008-08-14 @ 21:59:09
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: hannie

najs. du får vidarebefodra lite bilder vetja! :) du får lägga upp lite bilder på lägenheten också..

2008-08-15 @ 07:49:59
URL: http://iskillnadmotdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0