Moa

Jag förstår inte hur man kan vara så svinigt trött!!
pallar typ inte föreläsningarna, tycker bara jag sitter och jäspar.
Och så vet jag inte i vilken ställning jag ska sitta, får ont i ryggen vilket som!
Men idag fick vi iaf lite kläm hur vi ska skriva våran rapport!
Vi har nämligen en rapportskrivning i ämnet hälsa som A uppstatts.
och de känns väldigt skönt att vi ska få skriva den 2 och 2.
Jag ska skriva med en tjej i klassen som heter Abena.
Hon bor i sthlm, och åkte hem dit idag.
Så vårt sammarbete (som många andras) kommer att bli genom mail och telefon.

Som ämne hade vi först valt barnfetma, men sen på föreläsningen så visade de sig
att de var typ skit många som bruka välja de, och att lärarna var rätt trött på de ämnet.
Så vi bröjade att spåna om, satt och kolla vad man fick fram för artiklar i olika ämnen och så.
Sen kom vi på vad vi skulle skriva om!!!
Vårt syfte blir att belysa ofödda barns fysiska hälsa under graviditeten, när mamman lider av fetma.
Det blev ju ändå lite barn och fetma på nå vis!
Så nu blir de till och nöta artiklar, och de roliga är att alla är på engelska, men de ska väl gå!

Nu är jag så svinigt trött, så jag måste slänga omkull mig en sväng :P

siii yaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0