Moa

Då var den här veckan slut.
Imorn börjar en ny vecka, med en ny kurs.
Men jag har bara en föreläsning mellan 15:00-16:30
Vilket betyder att man får sovmorgon. :D

Igår så var de full gas med cider.
Mr Migrän gjorde sig tydlig, ont i huvet.......
Men jag tvinga i mig ett par cider (typ 6 st)
Så när jag väl var kalas så gick de bra.
Sen stappla vi iväg i 15 minus grader till kåren.
Jag i mina 8 cm stövlar, men vi kom fram oskadda!
Det var trevligt på kåren, hittade en kille som bodde i huset brevid :P

Jag bjuder väl på lite bilder sen gårdagen!











ja de var väl de jag hade och bjuda på :D
Synd bara att en tjej på kåren spillde öl över hela min nya blus :(
Men jag fick ju ragg ändå, så man ska väl inte klaga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0