den eviga måndagen

ja, usch idag var det ingen fart på stan alls, ganska dött på pepes idag faktiskt, och jag har då inga förväntningar tills imorn då det är dö-tisdag!!!

idag måste jag lägga mig tidigt för att ta igen mig ytterligare lite till efter helgen.
Jag följde ju med Anders och hans familj till karlstad på 60-års kalas, och det var faktiskt över förväntan, den långa bilresan gick bra både dit och hem, jag och anders fick ett eget rum att sova i, och alla var super trevliga och gav oss mat och fika en gång i timmen, så jag har inte känt nån hunger dom senaste dygnen iaf!


06-02-17  ---> 08-02-17
VI i två år
image228


Älskar dig Anders Sognfors

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis till turtur duvorna ;)

2008-02-18 @ 21:42:05
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0