/\/\ ¤ /\

ja, idag var en ganska intressant dag på pepes, på förmiddagen fick jag agera levande provdocka när "koola anna" kom på besök för en varudemonstration. Lotta och Maria sa hela tiden
- moa, prova den där du så vi får se hur den sitter.
Så jag provade en massa kläder, vissa finare än andra. Och mycket var för trångt då de flesta visningsplaggen var i XS lr S, och sen så var det inte så himla hett att ha svart bh under dom små vita skria blusarna, och sen så var inte alla jeans som gjorde för min rumpa, men det fanns ju en massa små söta klänningar som passa mig alldeles utmärkt! :D
sen så går maria på nå starka värktabletter med morfin i, efter att hon har sån tandvärk (lr rättare sagt hon har dragit ut en tand), så hon gick runt och var lite smått berusad på dom pillren, gick stutt i saker och skratta åt mindre roliga saker, men putte sa åt henne att städa lagret, så hon var inte i butiken och yra så mycket iaf, men rolig var hon iaf!

Nääää nu ska jag ut och snuffa på lite högskolor, så vi får se vart framtiden och ödet tar mig!

image232 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0