måndag

idag har det varit en riktig sån där måndags mådag, seg, och så har jag haft skit ont i huvet, nästan på snudden på migrän, så dom sista timmarna på pepes gick väldigt långsamma.
 Bussresan på vägen hem var outhärdlig, jag trodde att jag skulle spy när jag hoppade av vid hemköp, och så var jag tvungen in och handla frikmärke (oops, och en liten chokladkaka) så att pappa kan posta brevet till ljusdalshem imorn.
Promenaden hem så åt jag min choklad och ville bara hem hem hem! illamåendet släppte lite, men fortfarande en dunkande huvudvärk. har haft så hela kvällen, har tagit en tablett och tryckt i mig två korv med bröd. och nu känns det äntligen lite bättre, så jag kan sitta vid datorn!
Brevet som pappa ska posta till ljusdalshem är brevet om min uppsägning av lägenheten! från och med den 15:e juni är moa hemlös! då måste hon åter igen dela hem med tre andra person med konstiga matvanor permanent! hoppas att jag kan flytta till nått eget så fort som möjligt sen igen!!
Låter taskigt att jag inte vill bo hemma, men har man en gång vant sig vid att bo själv och ha sitt eget så är det svårt att anpassa sig!


fast vi inte ses och alla är utspridda på apu så tycker jag att balkomiten sköter sig bra, alla verkar kolla upp sina uppgifter, så vi ser framimot en lyckad bal DEN 31 MAJ!
det största balproblemet jag kan se är att jag inte kommer hitta ett par skor som passar till min knalloranga klänning!!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Inte blir du hemlös gumman.....din lilla skrubb finns alltid hos oss och väntar på dig.
Om du orkar med våra konstiga matvanor med korv på längden, tvären och potatis ibland ;)

2008-02-25 @ 22:03:10
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0